en bra morgon helt enkelt.

godmorgon!
vaknade för en stund sen av att det var helt sjukt varmt i rummet och att solen lyste mej i ansiktet.
underbart med andra ord! såhär ska livet vara!
en varm och mysig nyvaken pojkvän som ligger brevid, och solen som värmer en. det är lycka för mej.

jag är lite småsugen på den hembakade pizzan som mamma och ulf gjorde igår.
men det som känns lite jobbigare är att jag inte vet hur man gör med ugnen här.
haha, smart jag känner mej. och min lover lär inte vilja kliva upp och hjälpa mej om jag känner till hans
morgonrutiner rätt. (vilket jag gör) så pizzan får vänta!

OJ, nu satte han sej upp! kanske ser ljust ut endå? vem vet..
duscha ska vi göra iallafall har jag bestämt.
orkar inte skriva mer nu, vill hellre ligga i sängen och mysa lite till innan vi kliver upp.
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0