fossingar

hello readers. var i fränsta förut och kirrade mina sulor! äntligen. jag har hopplösa fötter.
dom gör ont och grejar. så nu ska det hörhoppningsvis bli bättre!
nya sulor (gjutna för att passa just mina fötter), och en balansplatta med två olika svårighetsgrader.
ska stå på den i tio minuter varje dag och göra olika övningar.
det ska tydligen hjälpa mej att bli bättre i fötterna, och i ryggen.
hoppas att det blir bättre nudå!




tänkte packa ner det sista i väskan som börjar bli rätt full nu.
har med mej sex ombyten kläder + olika skor till de olika kläderna.
ska pressa ner två jackor oxå. sharlee kommer nog få sej ett gott skratt imorgon när jag ska byta om hela tiden.
men har man en bild i huvet av hur nånting ska se ut så får det faktiskt vara lite jobbigt att släpa skiten oxå!
kommer bli hur bra som helst när det är klart iallafall, det vet jag :)

innan jag åkte till fränsta förut så värmde jag blåbär och hällde över min glass oxå!
skitgott faktiskt. fast man blev superblå på tungan. buhuu. såg ut som en sån där hund, nivet.
lite sugen blir ni väl? VA?!
nä nu måste jag packa klart och sen blir det sängen. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Haha:'D Ja, vi har en timme på oss!

2011-03-03 @ 21:48:43
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0