GLAD

har precis haft betygsamtal i programhantering, och jag har ett starkt VG!
känns så jävla skönt, trodde att jag kanske hade ett svagt G eller nåt.
så nu är jag jättepepp på att göra allting som är kvar asbra så jag kanske får MVG!
jag hade tydligen gjort en SKITBRA powerpoint presentation, känns bra att höra.

nu sitter jag och pillar med bloggdesignen som ska vara klar till sommarlovet.
måste göra tre papperskisser, tre photoshopskisser och sen välja en som jag ska koda osv.
kommer starta en ny blogg och göra koderna på, för jag är rätt nöjd med min blogg som den är nu!

måste även fixa tanyas blogg, för hon slutar aldrig att tjataaaaaaa!
och sen ska jag fixa med denises med. fast får se om det blir idag eller inte.

åker till älskling efter skolan!
gjorde ett test med mej själv igår för att se hur beroende jag är av han, haha.
jag skulle inte skriva nånting till han på hela dagen, och DET GICK!
fick ett sms på kvällen som var från honom, och det kändes faktiskt bra att det inte var jag som började skriva!
för så är det nästan jämt, att det är jag som skriver först. och då känner man sej som en stalker.
ska bli bättre på det där. måste ju förstå att han inte kan sitta och skriva med mej hela dagarna liksom ;)

nu ska jag fortsätta att göra klart första photoshopgrejen, och sluta skriva för nu blir det en novell snart!
hörs senare READERS. ahhahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0