happy

igår ringde malte från hvfoto och sa att han hade pratat med lärarna där,
och att det inte alls var nå problem att börja!
så på måndag blir det möte klockan ett för att gå igenom vad jag har missat osv,
sen på tisdag börjar jag med lektionerna som vanligt skulle jag tro.
är sjukt nervös och glad på samma gång. känner att det kommer bli kanon!

den här veckan kommer alltså mest handla om att fixa med papper, lämna in datorn och prata med lärare.
härligt. + att solen lyser!


nu ska jag gå och leta efter anders, cissi, pelle och några fler så jag kan få mina omdömen
i olika ämnen, måste ha med det på måndag!

ps. jag verkligen HATAR folk som smaskar. så fruktansvärt jävla vidrigt!!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0