hur mår du judit? hej på er.



jaha, och där var jag ja. hej!

har inte orkat blogga på aslänge, jag vet. har inte haft nånting att skriva om, som vanligt.
och så har jag inte pallat sutte vid datorn. men nu ska det bli bättre.. tror jag..

idag på skolan så drog vi ut och fotade lite till projektet vi ska redovisa nästa torsdag.
blir nog bra. jag tittade mest efter kläder osv. busig jag är som gör det istället för skolarbetet....
hittade typ ingenting, eller joo. men det känns klent att handla när man bara har 500.
så jag gick därifrån med en ny BUS iallafall. REA, wohooo! för er osmarta så är BUS = brun utan sol.
ska testa den ikväll och se om man blir nå brun. har använt sprayen ett tag nu och den funkar ju rätt bra.

sitter i sängen nu iallafall, nyduschad, nyinsmörjd osv. är sur för att inte firebug vill funka.
håller på att klura ut hur jag EGENTLIGEN vill ha bloggen. tror jag har kommit fram till ett beslut. kanske.
men nu är det ju det att man ska veta måtthelvetena på allting, och det blir svårt utan firebug...

har rakat benen oxå. kommer ligga i sängen sen (som är nybäddad förövrigt) och gnida benen mot varandra.
jag gör alltid det när dom är nyrakade. känns så lent liksom. hoohoh.
önskar att fredde var här och gned sina ben mot mina oxå. men det får vi ta nånannan gång. buhu.

imorgon har jag bara en lektion, engelska. är inte riktigt klar med uppgiften vi ska göra. så jag lär få stryk.
eller dåligt betyg iallafall. men jag ska sätta en raket i rumpan på morgonen så jag får nåt gjort!
längtar lite tills imorgon faktiskt, för jag har en drickyoghurt som jag ska ha med på bussen, 
och den är så jääävla god! hihih, höjdpunkten typ. 
(sanna kommer skratta när hon ser det här och tänka: fan va hon äter hela tiden!)
ERKÄNN SEN OM JAG HADE RÄTT!

nu sitter jag asobekvämt så jag tänker inte skriva mer. nu har ni ju fått läsa nånting iallafall! NÖJD EMILIA?
haha. lovar att skriva imorgon och lägga in MINST fem bilder! okej? japp.

nu: borsta tänderna, slå igång en film och krypa ner under täcket. upp fem imorgon med... godnatt! 

Kommentarer
Postat av: EmiliaHenriksson

"Önskar att fredde var här och gned sina ben mot mina oxå. men det får vi ta nånannan gång. buhu"



Men Emelie?! ;O

2011-03-18 @ 08:58:05
URL: http://dublirberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0