inlägget som skulle ha publicerats igår

det här är inlägget som skulle ha publicerats igår vid halv tolvtiden.

har precis varit och ätit lunch. eller ja, det blev några tomater och sallad.
jag och sanna åt lunch tidigare! baguetter och festis från fiket som finns här på skolan.
blev rätt mätt av det så jag fick inte i mej så mycket endå.

har suttit och ritat klart min nya bloggdesign, plus börjat lite smått att fixa lite i photoshop!
hoppas att sharlee kan fota mej på fredag, så man får några nya bilder till den nya headern iallafall!
så mycket roligare om det är "bra" bilder, än om det är bilder man har tagit själv liksom.
jag vet dock inte vilken färgskala jag vill ha på designen, några förslag kanske?
funderar på ljusgrått och rosa. men det känns så vanligt och tråkigt..
det lär ju sluta med att det blir svart/vitt & grått endå, får se hur det blir!

imorgon har vi friluftsdag, och jag orkar verkligen inte gå så jag ska vara "sjuk".
känns sjukt onödigt att kliva upp fem, sitta på en buss i två och en halv timme,
vara på sidsjön två/tre timmar, och sen sitta och vänta på att få åka hem igen.
nej, det känns inte som en bra idé så jag tar en mysis hemma eller hos babe ikväll och sover ut imorgon istället!
nu måste jag gå och kissa så vi hörs sen, hejdåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0