jävligt trött

var heeelt död igår.
kom hem, gosade med humlis, åt nudlar och kollade när mamma dampade på angry birds,
duschade HETT, virade in mej i täcket och la mej i soffan vid elden och kollade på tv, somnade (ofc),
blev väckt, gick upp och borstade tänderna, la mej i sängen, somnade på en minut.

vaknade fem imorse, klev upp, kollade hur kallt det var, klädde på mej, sminkade mej,
fixade håret, åkte till ånge, tog bussen till stan och nu är jag på skolan!
är lite sur eftersom pelle inte är här idag heller. jag vill få allt överstökat nu så jag kan byta.
får hoppas att han är här på måndag!

slutar elva idag. så jävla skönt! ska försöka få gå tidigare så jag kan ta halv elva tåget hem.
vore skönt att få en TIDIG helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0