klicka på F5 om ni inte ser det nya!

sitter proppmätt i fåtöljen brevid akvariet just nu. åt bara en quesadilla, men det känns som jag åt tio, minst.
lär bli soffläge hela kvällen. var sugen på mys men fredde skulle öla med henke och jimmy ikväll,
så jag får vänta tills imorgon! vill kolla klart på alla SAW-filmer oxå. har sett ettan och tvåan än så länge.
(har sett alla förut, men vi ska kika igenom alla igen)

imorgon blir det stan med mamma för att göra nytt syntest och beställa nya linser. skönt!
jag vill testa bruna eller gröna färglinser oxå. hm... måste bestämma vilken färg jag vill ha!

är inte säker på att jag kommer orka blogga mer ikväll, så det här kanske blir sista inlägget.
så jag säger godnatt redan nu, så hörs vi imorgon om inte senare! PPUSSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Åh vad fin! DÖG INTE BILDERNA DÅ??!!?!?:@@@@@ hahahah

2011-03-25 @ 19:01:04
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0