kommer inte på någon passande rubrik till detta.

har precis duschat (haha, alla mina inlägg börjar så typ) och nu sitter jag i sängen och är suuupertrött.
ska snart lägga mej och kika på nån film, fast jag lär inte hinna se speciellt mycket innan jag somnar.
ska bara blåsa håret, lägga fram kläder tills imorgon och borsta tänderna innan jag får krypa ner!

kollade på Top Model finalen förut med ulf och mamma, och alla blev så sjukt förbannade när den fula vann.
fast så äre väl alltid. alltså i "modellvärlden". det är dom fula, konstiga tjejerna som syns mest.
synd tycker jag.. AJAAAA.

imorgon har jag först webbdesign, då jag ska fortsätta jobba med min HELT nya bloggdesign!
sen har vi matte... men en bra grej är ju att jag slipper åka tåg eller buss hem iallafall, för jag ska åka med sofie!
har inte träffat henne på jag vet inte hur länge, och vi var verkligen supertighta förut.
lite synd att vi inte ses mer, men får hoppas att det blir ändring på det!

ska gå och göra mej klar för sängen nu, sen laddar jag upp några bilder från livräddningen idag! håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0