nyvaken

godmorgon!
har precis klivit upp, och nu sitter jag i sängen och har en sjukt stor klump i magen.
drömde en galet hemsk mardröm inatt.. usch.. vaknade av att jag grät? :s
det blev ingen mysis med baby igår iallafall. men that's life.

köpte pizza, tände en brasa och satt själv framför tvn och kollade på 16 and pregnant istället.
mamma och ulf var på middag i ovansjö så jag var ensam hemma. inte en jättekul kväll med andra ord...
somnade i soffan gjorde jag oxå. damn, jag som ville se south park. det sket sej!

imorgon ska jag på skolan, ha en lektion och sen smita lite tidigare, för jag ska till hv foto och bli fotad i studio!
tack sharlee för att du kunde så fort! tanken är att jag ska använda bilderna till min nya header som är på g.

nu måste jag gå och äta frukort och försöka tänka på nåt annat än det som är i mitt huve just nu..
hela jag skakar så det är sjukt svårt att skriva, blodsockret är inte speciellt högt nu kan jag gissa.
eller så skakar jag för att jag tänker för mycket. vilket jag gör endå. men mer än vanligt nu. HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Lugnt bebis:D

2011-03-03 @ 21:22:15
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0