pellejävel

sitter numera i min egen säng, nyduschad med älskling liggandes bakom mej!
ska blåsa håret strax, borsta tänderna och förbereda inför sängen.
måste dock skriva lite på engelskagrejset som sagt. får se om det blir av.
har lite tid på mej imorgon annars! och imorgon MÅSTE pelle vara på skolan,
annars får jag nåt jävla damputbrott... seriöst, han är fan studievägledare?
då tycker iallafall jag att man ska vara tillgänglig hela tiden..

aja, ska göra klart nu så vi kan lägga oss, blir väl nån film oxå säkert.
jag kommer dock inte se speciellt mycket av den eftersom jag redan är astrött.
hehehe. ska lägga fram kläder tills imorgon oxå. väldigt onödigt,
med tanke på att jag river ut hela garderoben på golvet varje morgon endå
för att jag inte hittar nåt som passar just då. jobbigt liv man har alltså. HAHA.
nä men vi hörs väl imorgon då readers. heheheheheh. godnatt!


imorgon alltså. fredag. inte idag. men känslan är underbar!

jag hatar egentligen centrerad text såhär.
tycker det är ungefär det fulaste som finns.
men när det är en bild som inte riktigt är så stor som jag vill att den ska vara,
så får man la göra det bästa av situationen. (stavning på den?)
för det ser konstigt ut om texten är på vänster sida när bilden är i mitten. HAH
bara jag som tänker så säkert, MENMENMEN. godnatt som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0