SÅ JÄVLA ÖVERLYCKLIG!

nu kan jag förklara lite bättre iallafall, fick låna amandas dator. jag var på möte på hvfoto idag.
sharlee följde med så jag hittade, tack! först sa dom att det inte skulle gå, att jag skulle behöva söka om.
men när jag pratade med nån kille där så sa han att jag såg ut som en som verkligen ville gå där,
och att jag skulle passa in. plus att han visste att jag hade sökt dit och tackat nej och blablabla.
tar det sen om det är nån som undrar om det!

hur som helst så pratade vi massor, gick igenom scemat för ettorna,
och jag kommer få börja i sharlee och jossans klass så snart som möjligt!
han skulle prata med sina kollegor och sen ringa eller smsa mej.
förmodligen så kommer jag få börja redan nu i veckan, eller nästa!
ååååh jag kan inte beskriva hur glad jag är!!!

var och kikade på en bikini efter mötet oxå, hittade en assnygg grön,
fast hade nästan inga pengar så jag får vänta med att köpa den.
har ju som bokat en LYXRESA till turkiet med bella, en vecka i slutet av maj. ska bli så jävla skönt.
vi kommer ha grymt kul! vi har pratat om att åka utomlands tillsammans typ HUNDRA gånger,
men det har som inte blivit av. men nu så äre bokat och klart! åååhhh!!

köpte en ny concealer iallafall, rea! love it. ska visa den sen, har testat den redan och den är SUPERBRA.
den här dagen kan inte bli bättre!! livet är underbart ibland. plus att jag har lite chips och hallonsoda kvar
hemma, och en helt nyöppnad mörk marabouchoklad i väskan. tack mamma förresten!

jag skriver mer när jag kommer hem, ska visa bilder på hotellet där vi ska bo osv, 5stjärnigt!
pusspusspusss på er söta läsare. HIHIHIHI skämt och sido..

Kommentarer
Postat av: Malin

Gulliga glada härliga du!

Grattis finast!

2011-03-28 @ 14:59:53
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har du fått råd med värsta lyxresan? :)

2011-03-28 @ 19:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0