sanna & emilia är surpuppor, men det skiter jag i!

nu har jag bestämt mej. jag ska byta skola och linje!
ska prata med ulrika idag och se hur jag ska göra för att kunna byta.
ska även prata med rektorn på hvfoto och se om det går att hoppa in nu,
eller om jag måste gå om osv. jag hoppas att jag kan få fixa det jag har missat på sommarlovet
och hoppa in i tvåan sen med dom som är lika gamla som mej. vore skönt att slippa gå om ettan!

jag är helt säker på att jag skulle trivas mycket bättre på hantverk foto.
de få gångerna jag har varit där så har jag känt mej som hemma liksom.
alla är så trevliga, det känns som att alla är en stor familj typ.

har precis haft redovisning med amanda, tror det gick ganska bra iallafall.
ska försöka smita en liten sväng snart så jag kan prata med ulrika.
vill få det här gjort så fort som möjligt, för då är det större chans att jag kan hoppa in nu!


Kommentarer
Postat av: Sharlee van S

Iiiiiih:D:D:D<3

2011-03-24 @ 10:23:48
URL: http://sesp.blogg.se/
Postat av: EmiliaHenriksson

Jag tycker inte om dig.

2011-03-24 @ 11:17:11
URL: http://dublirberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0