sex on the beach

hade precis skrivit ett rätt långt inlägg. och såklart glömde jag spara och pulicera.
skrev typ att jag skiter i lunchen för jag är mätt sen jag åt baguette,
och att jag ska sluta äta innan lunch blablabla.

så här sitter jag då. själv. medans alla andra i klassen är och trycker i sej köttfärssås och speghetti.
dricker mitt vatten och känner hur det vita brödet från baguetten växer till en kletig klump i magen istället.
det tycker jag är bra. känner mej äcklig.

längtar inte till efter lunch då vi har världens tråkigaste lektion. kommer inte ihåg om det är svenska eller
mediekommunikation, men båda är blåjävla tråkiga så det är typ ingen skillnad.
däremot längtar jag tills ikväll då älskling kommer och sover med mej.
DET är nåt att se fram emot.

julias så jävla PARTY spellista som jag lyssnar på JUST NU, hittar ni HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0