ska bli slimmad ja

sitter i sängen nu, nyduschad och myser med gizmo. härligt.
kom på att jag har sovmorgon till halv ett imorgon!!!
fast måste kliva upp halv nio endå för att ta bussen.
aja, ska försöka få tag i pelle så jag kan skriva under papperna osv.

åt sallad jävlaranamma när jag kom hem, GOTT. blir lasagne imorgon..
hoppas jag.. för mammas eget bästa..........

hur som helst så var jag och tränade när jag hade ätit. SKÖNT.
sprang några kilometer on the löpband, rodde litegranna on the roddmaskin,
gjorde några situps och så en till magövning. HÄRLIGT.
ska dit på fredag med. imorgon blir det till att mysa järnet med älskling, ser fram emot det!

här är några pictures från idag. EGO



asså ja är sååå gulli tiep. HAHA
lånade lenas magtränare, "för stunder då riktig träning inte känns helt rätt!"
älskar att det ser ut som jag har världens fettomage oxå på första bilden.
så är icke fallet, men bjuppar på den endå! hohoh



men sen tog jag tag i mitt liv och drog och tränade PÅRIKTIGT.
jävla skor som gav mej VÄRSTA vattenblåsan på högerhälen.
inte jätteskönt. ska sticka hål på'n imorgon. om jag törs. hehehe..


tiep efter jag hade tränat liksom. cool_chey_94 alltså.


nä nu ska jag krypa ner under täcket och sova. ska bli såååå skönt!
plus att klockan kommer ringa fem som vanligt imorgon,
så jag kommer vakna, bli sur, sätta mej upp, kanske klä på mej..
sen kommer jag inse att jag inte BEHÖVER kliva upp än,
och så kommer jag bli lycklig för att jag får sova mer!
man uppskattar sömnen mer när man först vaknar och tror att man måste kliva upp,
fast det inte är så, det är därför jag ställer klockan tidigare. SÅDETSÅ
smart ja ibland..

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0