sleepyhead

eftersom det verkar vara så många som blir sura när jag inte bloggar så gjorde jag en kraftansträngning,
och startade datorn ENBART för att berätta för er att jag var och fikade med världens bästa pappa förut.
Café Wiba i mitt hjärta liksom. sen skjutsade han hem mej och så pratade vi lite och drack kaffe (han).
nu sitter jag i sängen, har precis blåst håret och kissat osv.. ska snart sova, men måste vänta på att några
låtar ska bli färdiga först så jag kan ladda in lite ny music in my iphone you know. så less på det jag har nu.
kommer somna så sjukt fort ikväll känner jag, ögonlocken väger säkert tre kilo var nu, lovar.
på tal om ögon så bytte jag linser nyss, huuuur härligt som helst! förut kändes dom torra och "repiga",
(dom som har linser fattar hur jag menar) så det är otroligt skönt att ha fräscha nu!

tänkte blogga från telefonen egentligen men sen kom jag på att jag inte vet hur man lägger in bilder i inläggen.
så det fick bli från datorn istället! snäll jag är alltså, herregud.
nä, nu är låtarna klara så det blir att trycka in dom i telefonen,
och sen dunka ner huvet på kudden och få min skönhetssömn! GODERNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0