SOL

vårdcentralen: kom dit, lämnade kissprov, väntade, kollade svargrejset, gjorde blodprov,
VÄNTADE (i en timme), pratade med nån doktor, fick medicin, åkte hem.

sa ju att jag skulle berätta hur det gick! nu ska jag äta penicelin (stavning?) tre gånger om dagen i fem dagar.
känns jättenödvändigt eftersom det inte ens känns likadant nu. det har som gått över. DÖÖÖ. aja.

nu sitter jag i sängen, har precis duschat. ska blåsa håret och göra mej iordning.
ska åka till ånge och köpa maaaassa godis snart, för ikväll åker jag och älskling till brunflo och hälsar på
hos pappsen! mysigt. men först måste jag packa lite. vet inte hur länge vi blir kvar där :)

här är några bilder som ni får nöja er med i helgen, för jag vet inte riktigt om jag kommer ha tillgång till dator.
så då blir det tråkig mobilblogg hela tiden. AJAAA. titta här dåå.





humlan ville inte komma fram och vara med på bild, men här är iallafall baggis och gizmo! mina bebisar. hihi.

nu blir det påklädning, packning, hårblåsning, tandborstning, sminkning osv, och sen ånge till älskli. hihih


Kommentarer
Postat av: Malin

Väldigt fina bilder!

2011-03-13 @ 00:17:49
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0