svar



svar: oj, tack! jag tycker inte själv att min hy är speciellt fin.
men jag har alltid haft tur, får typ aldrig finnar eller sånt.
och om jag får det, så bryr jag mej inte speciellt mycket eftersom det bara är nån enstaka gång.

det här är väl det jag använder dagligen:




1. detta använder jag oftast i duschen, eller på kvällarna när jag tvättar bort sminket.
peeling och nån kräm som gör huden jättemjuk (och torr, så smörj in efter!)

2. min älskade hudkräm, luktar så sjukt gott! inget speciellt med den, men jag gillar den iallafall.
ögon roll-on. jag vet inte om det är inbillning eller inte, men det känns som att huden "stramas upp" lite av den!

3. rengöringsspray + ögongelé.
spraya lite på en bomullstuss och "skrubba" ansiktet, sen brukar jag ta en liten klick gelé och smörja runt ögonen.
jätteskönt innan man går och lägger sig och när man vaknar. man känner sej så pigg av det!


hoppas du blev nöjd med svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0