ta dej en funderare kanske.

jag önskar att min pappa och dom andra kunde flytta till en lägenhet i ånge.
allting skulle bli så mycket bättre för både han och mej då.
förut träffade jag pappa varje dag, och nu ses vi knappt en gång i månaden.
varför? jo, för att han bor i brunflo.

jag kan inte vara där på vardagarna eftersom jag går i skola i stan och det blir för långt att pendla och fel tider..
det är svårt att träffa rätt en helg där både han och jag inte har nåt planerat + att det är dyrt att åka tåg emellan.
jag vill kunna träffa honom när jag vill, utan att behöva "boka tid" med honom..

om dom bodde i ånge så skulle det bli lika långt för mej och kenneth att pendla tillexempel.
ingen skillnad där för det första, vi skulle kunna träffas oftare, han skulle må bättre.
alla skulle må bättre. 
ibland måste man anpassa sej för att saker ska kunna rulla på och bli bättre...

han har jobbet i ånge, och det är bara han som jobbar nu oxå, så det skulle ju underlätta en del.
dom skulle kunna spara pengar för alla indragna bensinpengar som blir av resorna mellan brunflo och ånge.
jag är nästan helt säker på att han har funderat på detta, många gånger.

jag hoppas verkligen att det blir av, nån gång. helst snart..


jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0