tisdag

här vare tomt ser jag. har helt enkelt inte haft nåt att skriva om och så har jag inte orkat.
måste fixa så att jag kan blogga från telefonen, får då kommer det bli MINST tre inlägg om dagen.
men nu är det såhär att jag inte riktigt fattar hur man gör. jag kommer in på bloggen, jag kan skriva rubrik.
men när jag ska skriva inlägget så får jag inte upp "skrivgrejset", så det går inte att skriva. JOBBIGT.
nu sitter jag på skolan. har nog aldrig varit så trött som jag var imorse. fyfan. ville bara dö när alarmet ringde.
kan inte skriva nu heller, för jag har lektion. och jag vill bli färdig.
men det här är ungefär vad jag har pysslat med sen sist jag bloggade:
(inte den bästa kvalitén eftersom bilderna är tagna med min iphone!)













ätit godis, myst med älsklingen, ätit kinamat med mammsen, gosat med kissen, haft myskväll med baby,
varit i matfors och hälsat på, kollat på tapeter med mamma och baby, gjort smoothies, åkt skriller, solat,
hittat en vrålvärstingspindel på golvet i köket. det måste väl vara ett tecken på att våren är på G?
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0