urinvägsinfektion?

har kissat typ 7 gånger på en timme nu. börjar bli jävligt irriterande.
mamma tror att det kan vara urinvägsinfektion. har aldrig haft det förut så jag vet inte hur det känns osv.
konstant kissis är inte jättekul. och när man väl sitter där på toa så kommer det tre droppar fast det känns
som att man skulle kunna pissa ur sej fyra liter. KUL.


ursäkta det otroligt fula urklippet i förra inlägget. men jag orkar inte hålla på och fixa ikväll.


nu ska jag gå och byta om till mjukisbyxor och freddes tröja, och sen blir det soffläge!
på torsdag sticker vi till brunflo och hälsar på pappsen! mysigt. mycket roligare när babe är med dit upp!
kanske mobilbloggar senare eller nåt, men nu ska jag på toa IGEN. hejdå

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Åååååh:D Så söt du är då! Du är en sötiiiiiis:D<3

2011-03-08 @ 21:49:33
URL: http://sesp.blogg.se/
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Åh... jag vet hur det känns. Det låter som urinvägsinfektion. Jag har haft det ett x-antal gånger själv och det är precis de symptomen jag också haft... känner sig kissnödig hela tiden och när man väl kissar kommer det ingenting. Drick mycket vatten, eller drick mycket av allt! Det hjälper, och klä dig slappt. Det kan vara en hjälp på vägen i alla fall...<3



Hoppas det går över så snart som möjligt!

2011-03-08 @ 22:57:42
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0