vårkänslor

somnade jättetidigt igårkväll, kommer inte ihåg om jag har skrivit om det.
aja. vaknade mitt i natten och kollade på film med baby iallafall, sen gick vi och fikade vid halv 8.
hurtigt! haha. sen somnade älskling om, jävla mage som ska göra ont på han :(
jag var vaken tills mamma hämtade mej. så åkte vi och handlade.
köpte lite grejer som man kan ha med sej på skolan att äta.

nu har jag precis ätit grillat, så jävla gott!
väntar på att badkaret ska fyllas nu, sen blir det hemmaspa tills jag lessnar med peeling och grejer. mys!
ikväll är det sista avsnittet av solsidan oxå. LEDSEN.
ska inviga min nya brun utan sol ikväll oxå tänkte jag, så man inte är så blek!

aja, hörs väl sen om jag har nåt att skriva.



ungefär den finaste bilden som finns på mej skulle jag gissa. så väldans vacker liksom. mmmmh!!! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0