är så fruktansvärt less och jag vet inte varför.

nu är min blogg väldigt väldigt grå och jag orkar inte bry mej ens.
ska fixa så att bakgrunden är antingen svart eller vit sen, och till sommarn blir det nån färgglad färg!
sitter på skolan nu och ska strax gå till tåget. fick ig på matteprovet oxå, fast det visste jag redan att jag skulle få...
jag hatar matte, det är verkligen det värsta jag vet.
har med mej böckerna hem nu men jag kommer inte orka plugga.
det känns meningslöst när jag endå inte fattar nånting, HATARE. utrota matte tack, fyfan.

orkar inte med mej själv idag.
vill bara vara med fredde, lägga mej under täcket och kolla på film. vill inte ha skola. inte grundämnena iallafall.
är så lessss... längtar tills vi drar till turkiet, ska bli SÅÅÅ skönt att åka härifrån.


älskling, du är mitt allt.

när jag kommer hem ska jag äta ostbollar, efter att jag och pappa har ätit mat tillsammans.
jag vill egentligen bara hem och sova direkt men jag har lovat att träffas idag, så jag får vänta lite med sovningen.
hoppas på att batteriet på iphonen räcker hela vägen hem oxå.

imorgon måste jag kliva upp fem eftersom vi har lektion halv nio. DÖR.
plus att det är nationella i engelska skriftligt på onsdag morgon, så då blir det oxå att kliva upp fem. NICE.



nu orkar jag inte sitta här mer, hungrig är jag oxå, BRÖÖÖÖL.
vi hörs ikväll via mobilblogg om jag inte somnar påengång när jag kommer hem (mycket troligt).
imorgon får ni se bilderna sen jag fotade emmy och vilma!

Kommentarer
Postat av: kattis

upp med bilderna sen i helgen! :)

2011-05-02 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0