arg

hade ett damputbrott imorse. hittade fan inga kläder!
och igår vände jag uppochner på hela huset för att hitta min jävla jeansjacka som jag VET finns nånstans.
men tror ni jag hittade den? NEJ. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH hatar mitt liv. haha.

var ju på körskolan igår och då snodde jag med mej två mackor därifrån, heheheh.
nu är mamma officiellt min handledare och jag får börja övningsköööööra!! som jag har längtat.




ikväll är det klassfest och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej.
får köpa en outfit efter skolan tror jag. haha. mamma ska iallafall ta med sej mina skor &
lite andra grejer som jag packade imorse. mååååste hitta en svart byxdress idag.
en med långa ben. jag har inte riktigt rätt kropp för såna men det skiter man väl i.

om 9 dagar åker vi till turkiet.
kan inte fatta att det har gått så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0