grattis!

idag sitter det lappar över hela stan med bild på denise som fyller 17 år!!!
hon fick presenter på datorkunskapen & kladdkakstårta av nike alldeles nyss & hela klassen sjöng för henne.
måste påpeka att nike fick receptet av mej, hhööhöhö.

är verkligen glad över att jag går i den här klassen, alla är så underbara och det är inte massa skitsnack hela tiden.
alla är med alla även om det vissa är mer kompisar än andra, men det är ingen som blir utfryst eller så.
det är väldigt konstigt egentligen eftersom det är ungefär 24 tjejer i klassen & inga killar.
jag menar, tjejer brukar ju vara experter på att snacka skit och frysa ut..
som min första dag tillexempel, ingen tittade konstigt eller nånting och jag kände mej som hemma på en gång!
i vilken annan klass som helst hade det blivit jobbigt att hoppa in så sent, men inte här, underbara människor.
aja, jag är jätteglad över att få lära känna brudarna i klassen & jag ser fram emot två år här!!


Kommentarer
Postat av: hanna

vilket glöllit litet inägg du skrev! SWEEEEET.

är glad att du går i våran klass me ju!

2011-05-12 @ 12:42:17
Postat av: magda

Guuuu vad skönt att höra stumpis!

2011-05-12 @ 15:03:00
URL: http://magdazeneli.blogg.se/
Postat av: Denise

Hihihihihihi!

Du är mer än välkommen Emelie! :D

2011-05-12 @ 22:25:05
URL: http://woxstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0