intressant tågresa & en ful lillfjortis!

haha hade ganska kul på tåget mot fränsta idag, inte varje dag det händer! var på körskolan från två till fyra, fick massa bitchblickar från en risig liten fjortis & sen satt jag ute i solen medans jag väntade på att mamma skulle hämta mej! for in på macken och köpte tuggummi oxå, dör utan det! måste alltid ha nåt i käften, haha. nu har vi precis ätit & mamma ska gå ett varv i elljusspåret, ulf skulle sova nån timme och jag ska ta moppen till forsen och göra klart två fotouppgifter där tänkte jag! hoppas det blir bra bara. sen ska jag städa rummet lite, duscha och göra ansiktsmask, hårinpackning och peeling innan det blir sängläge :) har prov i datakunskap imorgon oxå om jag inte minns helt fel? aja, kommer nog gå bra grym som man är. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0