ja kan ja

ligger nyduschad i freddebabys säng nu med pringles i magen! kunde inte hålla mej förut, hähä!
väntar på att han ska slita sej från datorn, slå igång en movie och komma hit & mysa med mej, får se hur det går..
lär bli som vanligt att jag somnar innan han är klar & när han försöker väcka mej sen blir jag sur och grinig, lol;)

stekte köttbullar och kokade tagratelle(?) spagettigrejs förut oxå som får funka som lunch imorgon,
har även med mej kassler + en drickyoghurt med ny smak(!) som får bli frukost!!
ska kliva upp fem imorgon och ta en prommis till bussen vid tio i sex.
hoppas moderjord är snäll och skippar regnet bara, höhö.
nu ska jag gå och borsta tänderna och sen testa iqtestet jag laddade ner förut,
ska bli spännande att se hur smart jag är..
fast det läju sluta med att jag blir sur och skiter i det som vanligt;)

JUUUST JA!!!!! krille & andré ska vara på samma hotell som mej och bella i turkiet förmodligen,
fast dom kommer ner tre dagar efter oss.
HUR KUL KOMMER VI HA?!? svar: hur jävla kul som helst?!?!
godnatt mina trogna readerz:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0