jag och isabelle











HAHA, herregud vad ful man har varit genom åren. tänkte bara visa er några bilder några år bakåt.
jag och bella har varit med varandra sen vi var dagissmå,
och vi har pratat jätteofta om hur kul det skulle vara att åka utomlands tillsammans,
 så nu ska det bli så jävla kul att röja turkiet together!
även fast vi knappt umgås längre så har vi så sjukt mycket gemensamt.
när vi ses så blir det inte sådär pinsamt tyst som det kan bli när man träffar någon efter väldigt länge.
vi pratar på som vanligt och har precis lika sjuk humor.

jag antar att vi sitter på flyget nu och fnissar åt massa folk som ser roliga ut.
det är så typiskt oss.


ha det bra i sverige nu alla blekisar! kommer inte sakna er ;)
eller?


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Haha, jag gillar den andra bilden :P

2011-05-30 @ 22:55:03
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi.. va kul att se.

Söta ni! Hoppas ni har det gott nu i värmen!!

Puss på er!

2011-06-02 @ 12:29:37
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: Belliiiisss

HAHAHA, vad hemskt. vi ser verkligen inte klok ut. herregud.

2011-06-07 @ 11:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0