körskolan

hello readers!
ligger i sängen hemma hos mej med en gosig pojkvän på min högra axel.
blir ingen skola för mej idag eftersom jag ska på körskolan i fränsta klockan två.
alltså skulle jag bara hinna vara på skolan i 20 minuter innan jag måste gå till tåget = onödigt.
missar endå bara två lektioner!

igår var vi i ånge för att vinka hejdå till tanya och de andra som åkte till turkiet.
hon ska vara borta i nästan tre månader och kommer hem alldeles innan skolan börjar igen som jag fattade det.
ganska nice att ha jobb i turkiet egentligen, är inge avis alls.......
fast jag får trösta mej med att jag åker på söndag!


tänkte ladda upp några gamla bilder men datorhelvetet verkade inte vilja det. KUK


Kommentarer
Postat av: petra

hade du också gått där när sexorna börjat där så hade du INTE saknat de kan jag lova :o

2011-05-25 @ 17:05:01
URL: http://petramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0