långt inlägg

vaknade upp hos älskling imorse, myyyss.
vi låg och drog oss i sängen jättelänge och sen kom jag på att jag kanske skulle hem och packa.
så det gjorde jag, och efter att ha rivit ut allt och packat in det igen så tror jag att jag är klar med det mesta!
lite grejer är kvar som hänger på tork i torkskåpet och en sko är borta så den ska jag leta reda på bara.
vi åker vid tolv - ett imorgon så jag ställer klockan på halv tio för jag vet att jag är sjukt seg.
har säkert glömt massa saker oxå så det är ju bra att vara ute i bra tid, hehe.

får ta bilder ur arkivet eftersom min älskade dator inte vill ladda upp de nya.


den här bilden tog jag på minerva, tror jag gick i 8an eller 9an?
ser så annorunda ut i mörkt hår, men jag trivs nästan bättre i det!
hade hårfärlängning i här oxå. SAKNAAAA. ååh. mitt hår är så tunt utan :(
får nog ta och köpa mej clips när jag får pengar till det!


här såg jag tydligen ut som legolas?
2010


2009



anyway,
det blir raka vägen till stockholm för att sedan bo i en lägenhet över natten.
vi flyger halv nio på morgonen så det blir till att kliva upp tidigt!
bella skulle ha med sej sin dator så det kanske blir lite bilder oxå om ni har tur!
åååh vad jag längtar nu. det är helt sjukt! om bara några timmar är vi påväg i princip.

köpte en vrålstor godispåse igår som får fungera som färdkost (tack pappa) 
+ att det ligger en helt ny ben & jerry's i frysen!
här nedanför kan ni ju se min lilla samling, fast nu har jag 17 burkar istället! (plus den som är i frysen).
får nästan lite ångest när jag tänker på vad mycket pengar som jag har lagt ut på glass.
men whatever, man lever bara en gång och man prioriterar ju olika saker.
köper hellre glass än cigg tillexempel, host host.
och har jag inte pengar så det räcker så får jag helt enkelt strunta i glassen.



nu ska jag packa handbagaget och sen blir det nog sängen efter att jag har laddat över lite ny musik till telefonen.
måste ha mammas sony ericsson för det blir tydligen dyrt med iphonen, kommer sakna min bebis :(
tror endå att jag kommer ha iphonen påväg ner och sen byta innan vi åker! haha.
inge beroende alls, nejnej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0