nämen, tre bilder på mej. vad ovanligt?





vi hade livräddning på idrotten. eller ja, HLR. jag har gjort det typ tusen gånger redan.
sen gick jag och emelie till skolan och åt lite.
jag har en finne på näsan. MITT på näsan. den gör asont, jag hatar den. fuuuuu.

efter skolan ska jag fan plugga matte, om jag inte är för trött när jag kommer hem.
måste plugga moppeteori oxå, är så jävla sur på mej själv för att jag inte har tagit korthelvetet än.
på torsdag ska jag och mammsen till körskolan för att gå handledarkursen.
kanske kan köra hem då tillochmed? haha, nääe..

jag vill hem och sova nuuuuu! tar nog bussen bara för att den tar längre tid och man kan sova.
om jag tar tåget så blir man trött i typ fränsta och då är det för kort tid hem för att kunna sova.
bajs.

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Du mot 7 stycken! Jag tycker de första är snyggast. :)

2011-05-17 @ 12:38:49
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0