nationella hör & läsförståelse

har precis gjort nationella i engelska igen,
fast den här gången var det läsförståelse och sen ska vi ha hörförståelse.
tror det gick bra iallafall!




idag kör jag på barbent och linne, huuur härligt väder som helst, solen bara steker!

imorse var det typ tre plus bara, men cool som jag är tog jag på mej shortsen endå!
och tur var väl det för jag hade antagligen svettats ihjäl om jag hade kört på jeans eller så idag.

på bussen var det en svettluktande utlänning som klev på i stöde, och herregud!!!

hela bussen höll andan till sundsvall tror jag, och han satt på sätet mittemot brevid mej. BLÄ.
jag förstår inte hur man inte kan känna själv hur äckligt man luktar.

nu äter jag japp som jag tror är gammal för att den är seg som tuggummi..
men det skiter man väl i!!


hittade erica utanför ett klassrum så jag tvingade henne att vara med på bild lite!






titta ba vilken läckerbit!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tur vi är snygga!

2011-05-11 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0