ni kommer störa er på mej men jag bryr mej inte ETT SMACK! fu

nu är vi snart klar med alla uppgifter, och då ska vi ner på kulturmagasinet och kika på nån utställning.
jag vill köpa en chokladkanin för halva priset oxå, men får se om jag hinner det eftersom jag måste hinna med tåget!
får kanske flirta lite med malte för att slippa se utställningen och gå direkt till tåget istället. JA så gör jag!

det blir ingen moppesafari med bella idag eftersom det snöar (?!) hemma.
men vi ska ta oss en fika eller två på Wiba istället.
vi tänker på figuren tills turkiet iallafall. eller?

här är några till EGOBILDER.
folk som säger att jag inte har några bilder i bloggen kan ju ta sej i röven nu iallafall (hanna) hehehe ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0