regn.......... IGEN

jag vaknade idag av ett sms från älskling där han skrev "godmorgon min lilla sockertopp:)<3".
blev glad och jag hoppas det håller i sej hela dagen, fast det är pissväder.
tog på mej kläder, lockade håret (!!!?!?!) och kladdade på lite mascara.
orkar inte ha nå mer smink än så på sommaren, kör på BUS istället!

sen kokade jag vatten och gjorde i ordning min varma koppen.
blev sjukt besviken på smaken, har aldrig ätit nå vidrigare!!
köp inte lax & spenatsmaken. asäcklig.
så den åkte i slasken.

farmor skjutsade mej till tåget idag, gullehon!
fick ett paraply av henne oxå som man kan fälla ihop.
mitt är trasigt, buhuu.

nu måste jag vara lite effektiv på lektionen (datorkunskap).
är ashungrig så jag längtar nå jävulskt tills jag får äta min lasagne som ligger i väskan!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0