skitmorgon

den här dagen började ju inte jättebra så att säga.
vaknade i bra tid och fixade mej och så, sen kom morfar och hämtade mej.
gick in på station för att det var ganska länge kvar innan tåget skulle gå.
gissa vad som står på tavlan?!
"tåget är inställt och ersatt med buss. beräknad tid 09.10".





...........





KUUUUL.
tåget ska gå 20 i 9 och då är jag framme precis så jag hinner till skolan innan vi börjar.
nu blev jag en timme sen, så jag missade engelskan.

aja, fick ju sällskap av vincent på bussen iallafall så det var ju trevligt!

såhär ser jag ut idag.




på onsdag ska jag och mamma till körskolan i fränsta och gå handledarkurs så jag kan börja övningsköra nångång!
har velat gjort det så jävla länge så jag är sjukt glad att vi ska dit! i sommar får ni akta er från vägarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0