skolan

godmorgon!
börjar halv ett idag men här sitter jag endå.
nackdelen med att bo så långt bort.

imorse så kom den där kåta katten som jag kanske har berättat om förut till oss igen.
fast den här gången var hon inte kåt utan bara huuuuuur gosig som helst!
åå vad fin hon är, vill ta in henne och ha henne som min egen.
men den kan jag ju inte göra för jag vet hur arg jag skulle bli om någon tog in min katt och matade den osv..
humlan fräste åt henne oxå, haha!

det blev lasange igår till middag iallafall, men fetaost i, mmmhmm!
åt det till frukost oxå, höhö.


halv sex idag blir det körskolan i fränsta med mamma för att gå handledarkurs!
vägrar att göra det i ånge för att körskoleläraren där är störd i huvet. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0