sthlm!!

nu är vi framme i stockholm (och har varit det ett tag oxå).
stannade och åt middag på donken, köpte en snack box meny och vart proppmätt.
nu sitter vi i lägenheten där vi ska sova inatt, och jag och bella har hunnit varit ute på upptäcksfärd här runtomkring.
vi hittade en kiosk dit vi kanske ska gå snart för att köpa nåt gott till ikväll. eller så skiter vi i det.

kan inte skriva nånting mer nu för det känns så dumt att sitta vid datorn!
men kika in lite senare så kanske det kommer upp nå tidsinställt? jag kommer inte ihåg. haha.

om jag inte skriver nåt mer ikväll så säger jag godnatt nu! vi ska kliva upp halv fem imorgon för att åka till arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0