svar på kommentar

Anonym om och så lite vackra bilder på mej som avslut. idag blir det inge mer bilder!!!:
Hur fick du till sånt där vågigt, rufsigt hår?:)

svar: jag fönade håret direkt innan jag la mej, och sen när jag vaknade så satte jag upp det översta håret i en knut mitt på huvet, tuperade & "krusade" det håret som inte syns när man tar ner det översta igen (HAHA vad konstigt det lät, hoppas du fattar endå). sen tog jag platttången och gjorde några skruvar bara som gick ur efter ett tag, då blev det lite lösare eller vad man ska säga!
så himla svårt att förklara men du får väl fråga igen om du inte fattar :)
kan kanske ta några "steg för steg"-bilder nångång när jag orkar oxå för att visa bättre,
skulle det vara nåt?



godmorgon förresten, imorse gick vi till GA skolan och kikade på lokalerna.
vi kanske (vi ska) flytta dit nångång när det är klart!
det såg faktiskt ganska bra ut, eller jag kan tänka mej att det kommer se bra ut när det är klart.
nu såg det mer ut som ett övergivet meltalsjukhus eller nåt i den stilen, creepy ;)

ska strax gå och rita klart min människa, vi har bild & form, och sen ska jag äta lasagne (igen).
igår möblerade jag om på rummet som vanligt och dammsög & hade mej.
kommer nog bli en riktigt bra hemmafru nån gång i framtiden. haha!
ikväll kommer älskling till mej och myser, så jag ska handla ostkrokar & ostbollar efter skolan.
räcker inte med en påse när vi två är i farten kan jag lova. haha!
nä nu måste jag gå och fixa lite, hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0