testnationella i matte sen.

har precis ätit lunch och nu väntar jag på att klockan ska bli tolv.
då går jag och sharlee till hedbergska och gör förra årets nationella i matte.
jag vet redan att det kommer gå åt helvete så jag har inga större förväntningar faktiskt..
idag blir det nog att ta 14.40 bussen hem. kommer aldrig hinna med 14.13 tåget.
fuck that.



hoppas på att älskling vill spendera helgen med mej, eller så åker jag till brunflo.
fast det känns jobbigt att åka dit faktiskt. får nog bli nån annan gång.
det var jättehemskt att kliva upp imorse när fredde låg kvar och var varm och mysig.
men det var rätt skönt med en tidig promenad oxå i och för sig.
gick vid kvart i sex, hann in till tanya en sväng och sen gick vi sista biten tillsammans. 



nu ska jag gå och plocka ihop mina grejer sen vi hade bild och sen är det nog dags att traska iväg i regnet....
vi hörs senare via mobilblogg för jag kommer inte kunna sitta vid datorn nånting mer idag.
kanske senare om jag åker till fredde och om han låter mej låna hans dator en sväng, men jag kan inte lova nåt ;)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0