nu ska vi kolla på film på engelskan, HEJDÅÅÅÅÅÅ

sitter på skolan och har precis haft nationella i engelska, skriftligt.
jag tror att det gick bra! skrev iallafall över femhundra ord & fick skrivkramp i handen, LOL.

imorse var det verkligen DÖÖÖJOBBIGT att kliva upp, fyfan. märks att jag inte är van att kliva upp fem längre.
igår ringde ju baby och väckte mej, så då kändes det bra att vakna till hans röst.
men idag ringde ingen fredde, bara den jävla väckarklockan..... menmen, bara att kliva upp.
jag är inte den som skiter i skolan om jag inte är jättesjuk eller liknande.

idag har jag mina fakeglasögon på mej.
jag vill SÅ gärna ha riktigt sånahär så jag slipper ha linser hela tiden.
det är sjukt jobbigt att ha linser när man är förkyld typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0