är på skolan med endast lärarna som sällskap

hej, plåtningarna gick superbra och jag har tidsinställt alla bilder nu så dom kommer upp under nästa vecka, bra va?
tänker inte låta er vara utan min kära blogg bara för att jag inte är hemma så jag kommer tidsinställa flera inlägg sen!
sitter kvar på skolan med malte och svanthe nu och det är bara vi här, haha. ska gå till tåget om 20 minuter.
tror lärarna vill hem oxå faktiskt, haha. älskar att det är dom som får köra iväg eleverna för att vi vill vara kvar.
ska göra klart bildspelet nu så jag slipper stressa med det sen, vi hörs när jag kommer hem eller på tåget, puss!


bild från idag. fina sharlee <3

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Du är fiiiiiin min finaste vän!!:)<3

2011-11-25 @ 23:13:31
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0