bajsa på er

jag lever. ligger i soffan & känner mej allmänt fet för jag har ärit massa glass & ostkrokar idag med. blä.
imorgon ringer alarmet halv fem ifall jag skulle vilja duscha. orkar inte nu liksom. det är iallafall minusgrader ute nu så bussresan kommer bli ett kallt helvete imorgon haha.
en lektion = naturkunskap, sen ett kort möte med svanthe, eller om det var med malte..? whatever. tar ettbussen hem iallafall, sjukt nice!
ska plugga i helgen faktiskt, och umgås med adam på lördag förmodligen. kika film och så, som vanligt! trevlans.
idag hade vi bara två lektioner, svenska & bild. engelskan var inställd för vi skulle jobba hemma med ett tal vi ska hålla på tisdag, blir nog bra detta! har skrivit ner några punkter redan & ska fortsätta imorgon.
har även funderat lite på modeprojektet och har några ideér som kan funka. hoppas jag kan få till det som jag har tänkt bara, annars.......

skitsamma, ska bli bättre på att blogga men just nu är jag mer aktiv på instagram, följ mej där! jag heter eamh.
ska fortsätta att kolla på criminal minds nu, sen hoppar jag ner i sängen för att få bli utvilad tills imorgon. puss!

.(som vanligt laggar blogg.se appen så ni får ingen bild...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0