bara massa text

godmorgon! jag vaknade typ tio, gick upp och fikade och sen så la jag mej i sängen igen. galet trött..
tittade ut genom fönstret och såg att det var vitt på marken, woopwoop, och det snöar fortfarande!
jag tycker om snön en vecka sen blir jag less så jag hoppas den försvinner igen! haha. men kul med lite iallafall.
.
igår så var jag ju som sagt och åt middag hos mormor och morfar, jättegod lax, mmmmh!! vart proppmätt.
sen så åkte vi på konsum och köpte fruktsoda som jag blandade vinet med, hatar red gold annars för det är så sött.
aja. drog till rustam och pratade med paula, sen kom bella och anna dit oxå, roligt att träffa alla innan jag drar!
vi körde ölspelet och sen spelade jag och sofie sanning och konka, så jag gick därifrån med ett sugmärke, haha.
efter en timme eller nåt så följde jag med sofie för hon skulle lösa in sej på mittis, och sen träffade vi ante en sväng.
när vi gick tillbaka till rustam så var det lite mer folk där så det var kul, för alla dansade och höll på haha!
.
vid halv elva, elva så drog dom flesta på krogen men det var några som var kvar hos rustam så vi röjde där!
har massor med filmer och bilder som aldrig någonsin kommer att visas här eller nån annan stans.
hahah, sjukt fula bilder, och jag ska inte ens prata om filmerna, har aldrig vart med om nåt värre!
aja. vid tolvtiden så skulle dom andra på mittis oxå så jag, anna, bella och paula åkte till anna!
anna och bella försökte fixa musiken hur länge som helst, och det slutade med att vi lyssnade på lugna favoriter.
haha! paula och johan åkte hem efter ett tag och vi blev ganska trötta vid ett nångång så vi ville sova, haa.
pappa ringde och sa att han kunde skjutsa hem mej om jag ville hem så han hämtade mej,
och så skjutsade vi hem bella, sen när jag kom hem åt jag lite chirre och sen så la jag mej.
.
idag är det julskyltning, och det är kul att det är snö iallafall så barnen kan leka av sej, haha.
och så blir inte julskyltningen samma sak utan snö, förra året var det en stor snöhög på torget som alla barn hoppde i.
men nu kommer det ju inte vara det eftersom det bara har snöat nån timme. jaja, lite snö äre ju iallafall!
jag ska snart kliva upp och duscha, för ikväll blir det middag i ovansjö och så måste jag packa klart.
vi hörs lite senare eller nåt. pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0