dagens bilder

jag tar alltid så himla mycket bilder under en dag, så jag tror jag ska börja lägga upp massor med bilder här på kvällarna.
jag tycker att ni ska följa mej på instagram, för där läggs det upp bilder hela tiden, eamh heter jag där, som sagt. iallafall, här är dagens skörd!
(dom som jag har laddat upp på instagram)
.
lyssnade på denna under tågresan till skolan
.
sen målade jag detta med vattenfärg på bilden, haha!
.
utsikt från fönstret på andra våningen @hedbergska
.
redigerade lite bilder medans jag väntade på att klockan skulle gå!
.
pluggtime! det är här jag sitter nu med.
.
hade fler bilder men dom hade jag tagit med "framkameran" så dom blir supersmå när jag laddar upp dom här. skiter i det helt enkelt!
nu ska jag belöna mej själv med en mandarin, göra några mackor tills imorgon samt plocka fram kläder osv i vanlig ordning innan jag hoppar i säng!
tänker inte vara vaken lika länge idag som igår för då kommer jag aldrig att ta mej upp när klockan ringer! haha, är så morgontrött så det är sjukt.
kanske bloggar senare med, men jag lovar ingenting! som sagt, följ mej på instagram @eamh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0