dagens fotografering! asseccoar - cindy wiklund.

ALLTSÅ ÅÅÅÅH jag är så JÄVLA NÖJD MED BILDERNA från dagens plåtningar!!!!! särskilt dom på cindy, som var typ världens bästa modell!
blev även några nakenbilder som blev så sjukt vackra. tänkte inte lägga upp dom här som ni kanske förstår, men ska visa en annan!



hon är så vackeeer att jag dör. seriöst.

först så plåtade jag cindy och hennes flickvän denise ett tag, sen så sminkade andra denise mej och satte häftmassa på mina ögonfransar.
blev rätt coolt, haha, ni får se när jag har fått se bilderna! sen så sminkade jag henne och fotade. high key var temat!
nu redigerar jag för fullt och kommer sitta här till halv fem för på måndag måste jag redovisa. kommer gå asbra!
ska göra ett bildspel när jag är klar med detta oxå och skriva ut lite bilder så jag kommer nog inte blogga sådär supermycket nu.
ha överseende, ni får se fler bilder på måndag, jag tidsinställer ett inlägg med alla bilder från modeprojektet, bra va?!
måste fortsätta här nu men vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0