full rulle

aa men tja! idag har jag gjort rätt mycket grejer barn. först var jag på skolan som jag sa, och när jag kom hem så skrev jag brevet.
sen åt vi. och sen så skrattade vi ihjäl oss åt massa katthistorier. sen lyssnade vi på uppsatsen om kon + kattens och hundens dagbok.
jag och mamma skrattade så vi grät och det var omöjligt att sluta, sjukt kul med såna dagar. hahha!
efter det så ringde jag oskar och så for jag till ånge och plåtade han och jesper i deras replokal. synd att inte alla kunde vara med bah.
det var tänkt som en 80talsplåtning, men slutade som bandfotografering då vi inte hade nå 80taliga kläder osv.. nytt försök på onsdag!
när vi kom hem så möttes vi av en stor kattspya i hallen som det var sentimetertjocka aslånga maskar i. stackars katter, haha!
mamma höll på att spy, kutade in på toaletten och hulkade, jag var livrädd att hon skulle spy så jag höll för öronen och nynnade,
medans ulf undersökte spyan med läsglasögonen i högsta hugg. så jävla roligt, det är såna där gånger nån skulle ha filmat oss.
löjliga familjen typ. när spyan var upptorkad och nerspolad i toan så duschade jag, och nu sitter jag här och går igenom bilder!
tänker lägga upp en eller två om internet vill samarbeta. vi får se helt ENKELTTT.
.
imorgon ska jag ha engelska på morgonen, sen hade vi ingen svenska så jag ska kuta på um och kirra nya ppillrisar.
efter det ska jag kuta på röda korset eller återkommande mode och leta lite kläder osv till alla plåtningar. kanske låter kult?
efter DET ska vi vara guider åt alla småbarn som kommer och ska kika på hur vår linje är. nior alltså. kommer bli intressant.
missar alltså idrotten (åååååh NEEEEJ..) och matten. kanske. vet inte om vi hinner dit eller inte men jag känner att modeprojektet är viktigast nu.
så kanske går och letar kläder då istället. eller nåt. MÅSTE HINNA MÅSTE HINNA MÅSTE HINNA. fortsätt simma, fortsätt simma..

.


HAHAHHHHA JAG DÖR VARJE GÅNG. (roligast om man har katt eller hund själv, typ)

Kommentarer
Postat av: FELLAAAAN

hahahaha orkar inte!

2011-11-21 @ 21:53:37
URL: http://felelicia.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha... Skrattar nu åt hur vi måste ha sett ut igår ang spyan hahaha...!

2011-11-22 @ 07:17:42
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0