gammelbilder

hej på er stackare som är kvar och läser fast jag inte ens uppdaterar som jag ska! FÖRLÅT.
igår chillade jag bara hela dagen fast jag borde ha pluggat en hel del, aja, det löser sej, som bajskorven sa!
på kvällskvisten fick jag besök av larsson som blev kvar tills vid femtiden idag ungefär, vi har spelar kinect, ätit och sovit.
idag så har vi legat i soffan och glott på 16 & pregnant. eller ja, JAG har glott, han har la sovit eller nåt, haha!
när han åkte hem så satte jag igång med att städa rummet och så möblerade jag om, det blev asbra!
kommer dock tröttna på hur det ser ut asfort och göra om igen. det bästa är att jag får krypa ner i en nybäddad säng!
kan visa er hur det ser ut nu nån gång när jag orkar fota.
.
sitter i sängen nu och råpluggar, har skrivit ner hela modeprojektbeskrivningen i minsta detalj och det känns så himla braaaa!!!
har typ fixat alla modeller och jag har rätt bra koll på hur jag ska göra allting, tror jag blir klar innan jag drar till thailand faktiskt!
det trodde jag aldrig att jag skulle hinna när jag började med det här. har en plåtning imorgon, en på onsdag, en på torsdag och en på fredag.
sen kommer jag måsta plåta i helgen med för att jag ska hinna redigera och redovisa innan tisdag om en vecka då vi åker.
I CAN DO IT känner jag nu, så himla himla SKÖÖÖNT. och jag har hittat igen engelskaboken som jag hade tappat bort.
nu ska jag skriva ett brev på engelska som ska vara inlämnat på tisdag, sen ska jag duscha och efter det äntligen sova.
imorgon har jag 80tals-plåtning och om jag har tur kan jag nog även göra klart high kee då oxå, måste kolla studiotider bara.
aja, tänkte bara säga att jag fortfarande lever, jag kommer blogga som vanligt när jag inte har så jävla mycket att göra!
hoppas ni inte har saknat mej allt för mycket sötnosar, hehehehe. ni kan ju läsa den här bloggen så länge tycker jag.
.
bella och jag på skoltoan på minerva år 2008. snygga tjejer!
blir sjukt sugen på att färga håret brunt igen när jag ser dom här bilderna dock.
får väl se vad som händer när jag kommer hem från thailand, ehhehe.
.
fjortisbild på toan hemma hos lucas i erikslund innan vi skulle äta.
minns det som om det var igår, haha! tyckte det var assnyggt med en sån där bulle i luggen då.
åååh, håret.... mamma, jag vill (ska) färga. HEHEHEHEHHEHEHEHEHEHE.
.
klassiker. översminkad liten fjorre i spegeln. här hade vi nyss flyttat in i brunflo!
kommer ihåg att jag ville börja på kastalskolan då, tur att jag inte gjorde det.
tyckte att jag var skitsnygg oxå :ppPPp så jävla fel jag hade, HAHAH.
känner ni igen mej? hade ju inte ens målat ögonbrynen, snyggt...
gillar dock den rödbruna hårfärgen och längden på håret, ååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0