gårdagens facelook

.
facelook från igår.
har precis blivit klar med att dammsuga och städa, så jag ska snart unna mej en dusch. galet skönt ska det bli!
mamma och ulf lyssnar på lars vegas trio och mina ögon trillar av tusen gånger om.
klarar verkligen inte av att lyssna på den skiten, seriöst, det är det värsta med juletiden.
får panik typ för att det är så hysteriskt. och dåligt. värsta mixen liksom.
.
neej, nu ska jag gräva fram bikinin och packa ner den i väskan samt lite andra kläder!
vore ju jobbigt att glömma den liksom, sen ska jag ta fram resoutfiten.
blir tights, linne, oversized tröja och en hoodie. skönt!
bra oxå att jag kan ta av tröjan när vi kommer fram.
hörs lite senare, ska duscha nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0