grattis på födelsedagen mammsen <3

SVAAAR: hahaha sötunge.
.
kom nyss hem från ånge(st) där jag har varit sen jag kom med tåget från stan.
började tio över tio, men såklart hade vi ingen lektion (som ingen visste för lärarna suger kuk) så vi gick på blå kiosken och handlade lunch, sen åt vi hos denise!
halv ett hade vi typ genomgång för modeprojektet. FÖRRESTEN! SKRIV TILL MEJ OM NI VILL VARA MODELL! NI FÅR BILDERNA SEN!!!!!
anyway, gick på pressbyrån och köpte vitaminwater & en piggelin och så åkte jag hem.
idag är det ingen vanlig dag, för det är MAMMAS FÖDELSEDAAAAAG! grattis bästa! hoppas hon gillar presenten bah! men det tror jag nog.
.
how to make a gif
.
mina fucking hörlurar är glappa IGEN. är så jävla arg. för dom kostar typ 250 kronor, liiite bättre kvalite borde det vara då.
aja, måste ha hörlurar så får väl lägga ut pengarjävlar på samma skit IGEN för dom är sjukt bra.. alltså ljudet osv. INTE kvaliten.. typ som på min gifbild :pPppP
.
ska städa undan lite nu, sen googla fram kläderna för jag orkar inte ta kort! FÖRSTÅ MEJ. okej? bra. eller jag gör det nu sen städar jag. ehehe.

Kommentarer
Postat av: petra leidebring

jag viiilll! eller hur ska dom se ut? :)

2011-11-07 @ 18:49:15
URL: http://petramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0