hej mitt vinterland typ

igår när jag kom hem så hoppade jag in i duschen lite snabbt & sen kom pappa och hämtade mej så åkte vi till farmor & åt middag med henne & leif!
jättegott var det, så duktig så hihi, och så fixade jag första modellen till modeprojektet!! ska plåta imorgon, kommer bli grymt!
när vi hade ätit klart så skjutsade pappa hem mej & så var jag och ulf barnvakt till nellie & melvin resten av kvällen.
åt lite gotta & myste bara tills carina kom och hämtade dom. då kikade vi på idol & andré åkte ut, tack gode gud!
förstår inte hur alla småfjortisar kan tycka att han är snygg, haha skrattretande! aja, somnade i soffan oxå, ovanligt...? njae.

vaknade vid tio, klev upp och fikade lite & nu sitter jag i bilen utanför systemet i ånge & fryser.
det snöade lite förut, yey. bättre att det kommer snö än att det bara är kallt och jävligt tycker jag.
om 18 dagar är jag i thailand, känns så sjukt overkligt och underbart!! skriver mer sen, ska på ica nu! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0